Pöttyös csokigalléros torta

Ez az első csokigalléros tortám. Nagyon tetszenek az ilyen torták, csak mindig féltem nekifogni. Most viszont nem volt más választásom, mivel aki kérte 2 hete rendelte a csokilapos tortát s nem akartam most újra ugyanolyat készíteni neki.

Eszembe jutott, hogy Noéminál láttam hasonlót, Ő belinkelte a videót is ahol megnézhetjük hogyan készíthetjük s vettem a bátorságot s nekirugaszkodtam. Eredetileg nem a pöttyös volt a tervem, de mivel Nudleenak imadom ezeket a golyócskás díszítéseit a tortákon s azt is ki akartam már próbálni, így összehoztam a kettőt. Örülök, hogy kipróbáltam, nem is volt éppen olyan nehéz elkészíteni, mint ahogy féltem tőle s a végeredmény is tetszett. Nem volt ugyan tökéletes, mert ahol összetalálkozott a gallér ott kicsit megroppant a csoki ahogy levágtam ami pluszba volt, de egy kis dermedt csokival azt is kikorrigáltam.



7 megjegyzés:

Kati írta...

Szerintem meg csodás, jól jönne most egy szelet belőle.

Angi Angéla írta...

Szerintem is nagyon jól sikerült!

marisz57 írta...

Gyönyörűséges! A többi tortád is és biztos finomak is!

nyanyus írta...

Hát ez csodálatos.Csak ámulok és bámulok!

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett!

Cecilia írta...

Köszi szépen csajok!

tejszínhab írta...

Hű, de nyami :)