Csokitorták

Ismét jól elmaradtam a bloggozással. Heti szinten sütöttem lagzikra, így aztán nem túlzok ha azt mondom, hogy jóformán még a napot se láttam egész nyáron, mert reggeltől estig, vagy sokszor késő éjjelig sütöttem. Közbe még tortákat is vállaltam hétvégeken, legtöbbször még a vasárnapom is ezzel telt. Nem fotóztam le mindegyik tortát, mert sokszor már energiám se volt rá, vagy a gép volt éppen lemerülve, de így is akad néhány amit megmutathatok Nektek. Igyekszem csoportosítani őket s úgy teszek fel egyszerre többet. Ma a csokitortákat mutatom.




3 megjegyzés:

nyanyus írta...

Csodálatos remekművek!Hol lehet szert tenni ilyen csokilapokra??Vagy sk?

Cecilia írta...

Köszi a dicséretet nyunyus!
A csokilapok saját készítésűek.
Az első csokilapos tortámnál le van írva hogyan készítettem:)

Neon Rider írta...

:) most találtam a blogodra! Nagyon tetszik,ezért feliratkoztam hozzád..

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

puszi