Elmaradások

Hoztam néhány burkolt tortát a nyári elmaradásból:)

Delfines torta



1 éves szülinapi torta



Betonkeverő autós



Hello Kitty



Hello Kitty



Kicsit bohókásan
Egyetemista lánynak készíttette ezt a tortát az anyukája. Mikor már kész volt a torta csengettek, hogy eszükbe jutott, hogy mivel az ünnepelt a nyelveken tanul, jó lenne ha a torta tele lenne rakva mindenféle szines betükkel. Nemigazán rajongtam az ötlettől, mivel a virágok már rá voltak ragasztva, de nem volt más választásom, a betüket valahogy rá kellett pakolászni.

Felül ráírtam románul, hogy boldog szülinapot Krisztina, oldalt pedig össze vissza minden betü ahogy jött sorra. Ennél a tortánál nagyon sajnálom, hogy nem az eredeti színt adta vissza a kép, ugyanis egy lilás, tüdőszínes árnyalat dominált a tortán, (kivéve a zöldet:::)) ) ami nekem nagyon bejött és az ünnepeltnek is:)




Újabb kütyü a Hanna-ba :)

Ez a valami egy nagyon picike akármi:) (4,1 cm) , ha jól informáltak, ez egy mérőműszer vége.
A csaj aki rendelte ezzel dolgozik a Hannaban. Képet ugyan sehol nem találtam róla a neten, úgy készítettem el a tortát, hogy a csaj lerajzolta, hogy tudjam mégis hogy nézhet ki.
Gondolom hasonlitott, mert elmondása szerint nagy sikere volt. Ja és persze, ez nem 4,1 cm volt:))

7 megjegyzés:

Kati írta...

A kék delfines nagyon tetszik, de mind nagyon szépek.

Rozsika írta...

Mindegyik nagyon szép a betonkavaros az nagyon ötletes.

Kiskukta írta...

Szépek:) A betonkeverős és a delfines nagyon jó lett!

Angi Angéla írta...

Nagyon szépek egytől egyig!

tejszínhab írta...

Hát ez a Hanna-s bigyó mekkora ötlet! De mind nagyon jó :)

Bonjour írta...

Multa munca, realizari pe masura. Felicitari.

Cecilia írta...

Köszönöm szépen mindenkinek:)
Dan si Ionela, multumesc!