Boros hordó
Ez a torta a szomszédomnak készült 46-ik szülinapjára. Mivel nem veti meg a piát, gondoltam meglepem egy a szívéhez közelálló tortával.


Hozzávalók:
2 kakaós piskóta 5 dl tojásfehérjéből amit megtalálsz itt.

Krém:
2 csokoládépuding
2 kanál liszt
8 dl tej
75 dkg cukor
75 dkg margarin
1O dkg mogyorókrém
fondant a borításhoz

A pudingból, lisztből, tejből pépet főztem. A cukrot a margarinnal habosra kavartam, majd hozzáadtam a kihűlt pépet majd a mogyorókrémet és újra habosítottam. A piskótákat kettévágtam így négy piskótalapom lett és megtöltöttem őket a krémmel. Kívül ugyanezzel a krémmel vontam be, majd fondanttal borítottam.

7 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Nagyon-nagyon jó lett!!!

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett!

Cecilia írta...

Csajok,köszönöm a dícséretet!Azért van még mit tanúljak,de igyekszem!

mariam írta...

Nagyon ötletes, ügyes vagy! :-)

Cecilia írta...

Mariam, köszönöm!

Életünk és ételeink írta...

Elképesztően jól néz ki!

Eszter írta...

Gratulálok a blogodhoz, a munkáidhoz! Rengeteg szép tortát készítesz!